*Nice Day*




majlis bertunang
28 December 2011 | 3:30 pm | 0 letter
salam uoallsss =p opsss !! jap-2 *bukan aku yg b'tunang =p* oke ceritanye mcm nie semalam ade majlis merisikn b'tunang kakak sedare aku huhu . dua dlam satu lah kan ? meriah sgt ! haha . yang merisik tu adik dia , nyang b'tunang tu pulak akak dia . hehe .iloikee =) n dapat lah amek beberape gambar time event toh . gambar time merisik tak dapat nk amek lah . hmm kakak sedare aku toh mang cantik gilakk ! jap ehh mao upload picture dia .


cantik kan ? #sudah berpunya ye ! haha . nk tengok gambar aku berangan pulak tak ? sempat lagi nk berangan kan aku neh ? haa . 


     

   

huh ! alahai kalo korang nk tao pic at ats nie time aku bajet konon candid lah *perasan mode* huhu . okee lahh penat sgt neh merewang ! #ecehh merewang lah sgt , padahal pakai katering je kodd . haha . byeeee cute <3 

|