*Nice Day*




Eid mubarak :D
6 September 2011 | 4:32 pm | 0 letter
assalamualaikum . how are u guys ? hope korg sihat yaw ! hari raye ni korg kena jge kesihatan korg jgk bkn enjoy kumpul duet raye je tau ! hehe , *mcm perli diri-sendiri je . ehem-2 . aku nk cte 1st raye aku , disuatu pagi yg hening , aku bagun dari tidur lalu bersiap-2 utk memakai baju raye baruku dan sedia utk pulang ke kampung halamanku yg tercinte . ewaaahhh ;p . hehe , then sampai dkt kg aku mcm biase lah kan MAKAN , wahhh sedappp sehhh . haa , tahun ni family aku kai bju raye sedondon ! awww <3

my family *budak kecik lain baju 2 bkn family saya

with my adek

after makan-2 tu, mcm selalu lah bersalam-salaman bersama nenek dan saudara serta keluarga kann? pastu ape lagi , kumpul duet raye lahh . haha . banyak jugak aku dapat duet . hehe . seronok betul ! next , kteorg g rumah macik , pacik aku pulakk . then tengahari tu family aku pun balik rumah utk siap-2 g balik kg belah mak aku pulak ! lagi seronok , tk sabar rasenye . :DD aku sgt close ngn cousin aku belah mk aku nehh .  pic kenangan beraya utk 2011.

my cousin and i
my sister and my cousin

lepas dah beraya sakan at kg aku toh , aku ngn cousin aku ape lagi ? amek gmbar lah kat taman rumah nenek aku tuu . best siott . mmg gyle-2 pny lah haha . ni lah pic nyeww . nice :)

 its me 

with my little sys

 taman rumah nenek i

my lovely cousin .
okey , that's all . bye.

|