*Nice Day*




Really appreciate u . thank you !
8 July 2011 | 9:51 am | 0 letter

assalamualaikum , thank you for waste ur time n read my new entry for this time . act , i want to thank with NUR AMIRAH BT SOFWAN because invite aku kat BLOGER TERHEBAT ! huhu , thanks a lot okeyy , n thanks to all my friend sebab banyak ajar aku dalam dunia berblogging neh . hehe . ye lah , aku an budak kg en . so, tatao lah dalam dunia blog neh .  haha . but skg aku dah tahu lah jgk dalam bab-2 berblog neh , hehe , *cehh , dah maju dah . . well , act membe aku yg ajak buad blog neh , mula-2 aku mcm tanak je buad blog neh , tp byle tgok membe-2 aku sumee ade blog , aku rase JELAS lah pulak , haha .


act , aku pena buad blog neh dulu , kirenye aku pny blog neh blog ke 3 lah , blog b4 neh dah mcm SH*T , haha . n aku tk berape nk suke lah blog yg lepas . haha . eh-2 , mcm dah lari dr tajuk jea?? kan ?? .hehe . tk pe an ? neh an blog aku , suke aty aku lah .haihhh , da tatao nk ckp ape pasal thank you neh , haaaa , thank you mom , because belanja at pasar lambak hari neh , utk aku berbuka puase hari neh . haha . wehhh aku tk skolah hari neh ! best doe~ okeyy lah bye-2 .


|