*Nice Day*




heart to heart , it important !
15 July 2011 | 4:50 pm | 0 letter

salam , now aku bukan nak cerita about LOVE base on the title above , huhu . but , i wanna story about program yang diadakan di sekolah aku semalam dan program tu namanya program hati ke hati so aku translet jd heart to heart . huh ! apebendanye tu ? okeyy aku rase program ni utk budak-budak ''NAKAL'' dr F1 smpai F5 . hoho nakal yg macam mane yek ? sape tahu ? hmm , senang cite budak yg SO SIAL , opsss ! hehe act aku pun join program ni , lg pun tk semestinye yg join ni soSIAL , ade yg baik jugak , mcm aku ni =p aku pergi pun sbb saje-2 huhu . act aku malas nk masuk kelas , program ni dr pukul 7.00 until 1.00 . tk de lah lame sgt . lg pun kawan-2 aku yg ajak iaitu lunalara evan , syazleen aishiteru , nur afiqah zainudin , and yg bengong-2 sikit mieza konggo ! hehe .



And paling tk disangka YAYA SAJAA pun adeee . bhahaha ! aku tk tatao pun mule-2 , then huda gtw lah yg ni sumee idea dyorg , haha . lepas tu kiteorg pun g lah panggil ank dato tu . huhu aku tengok dy da cuak an . da tk de geng , sbb tu cuak haha ! padan muke kau ! then dgar ceramah pasal GEJALA SOSIAL  and setiap sorang dpt fail dalamnye ade krts soalan yg HOT ISSUE pny lahh . alahai~  antare soalan yg aku asih egt :

a)tinggal dgn siapa ibubapa/ibu/bapa/datuk/nenek .
b)ada boyfriend ?.                                                             ya/tidak
c)pernah melakukan seks dgan bapa/bapa tiri/dll.                     ya/tidak
d)pernah melakukan seks sebanyak berape kali.

haa , act bnyk lg tp aku dah lupe . n my answer for the question is *honestly :

a)ibubapa
b)tidak
c)tidak
d)0


okeyy . jujur aku jwb tau ! n program ni dibahagikan kumpulan , satu kumpulan ad sorg ckg from another school . ckg bg kumpulan aku ialah ckg suzen *melayu okeyy . n macam-2 dy tny , malas aku nk jawab n dy suruh share masalah at 1helai kertas . then bg kat dy , dy simpan . hah ! fyi penceramah tu ckp lelaki umpama baby BABI ! ya allah , kenape pulak ? huh , LPS *lu pikirlah sendiri , hehe . okeyy bye+bye . oppsss ! tk sangke aku YAYA SAJAA nangis =p wekkk 

|